Inici > Actualitat > EL PEN Català celebra l’alliberament de l’activista birmana Aung San Suu Kyi

Actualitat

EL PEN Català celebra l’alliberament de l’activista birmana Aung San Suu Kyi

publicat el 15 novembre 2010



El PEN Internacional ha emès avui un comunicat on expressa la seva satisfacció per l’alliberament d’Aung San Suu Kyi. La responsable del Comitè d’Escriptors Empresonats del PEN Internacional, Marian Botsford Fraser, ha subratllat la coincidència de la posada en llibertat de San Suu Kyi amb la celebració, avui, del Dia Internacional de l’Escriptor Empresonat.

Aung San Suu Kyi és una de les escriptores adoptades pel PEN Català i un dels 50 casos emblemàtics del PEN Internacional. La posada en llibertat de la premi nobel de la pau esperona el Comitè d’Escriptors Empresonats a seguir treballant per l’alliberament dels escriptors empresonat o perseguits arreu del món.

Comunicat del PEN Internacional amb motiu de l'alliberament d'Aung San Suu Kyi


Imprimir Imprimir     Enviar a un amic Enviar a un amic amiga     Lectures 554 lectures


Inici | El PEN Català | Actualitat | Comitès | Socis i junta | PEN Internacional | Enllaços | Contacteu

Edifici de l'Ateneu Barcelonès - Carrer de la Canuda, 6, 5è pis 08002 Barcelona | Telèfon: 933 183 298 | Fax: 934 120 666

© PEN Català 2008 | Desenvolupat per Tirabol Produccions

pen       pen       ramon llull       Generalitat de Catalunya

firma