El passat 21 de juny a les 18:30 h es va celebrar a la sala Marçal de l’Ateneu Barcelonès l’Assemblea General Ordinària de socis i sòcies del PEN Català.

Malgrat les absències destacades per COVID, es van poder votar i escollir alguns membres nous per a formar la junta que gestionarà l’entitat els pròxims anys. Les persones de la junta que esgotaven mandat (Àngels Gregori, presidenta; Jaume Subirana, vicepresident; Miquel Àngel Llauger, vicepresident a les Illes i Gemma Rodríguez, secretària general) van fer balanç del seu pas per la organització. Per la seva banda els candidats i candidates van exposar a l’assemblea els motius  pels quals presentaven la seva candidatura i, tot i no ser necessari perqupe només vam rebre una candidatura per a cada vacant de càrrec, es va procedir a votar i amb el següent resultat:

Presidenta: Laura Huerga

Vicecepresident: Manolo Gil

Secretària general: Helena Pol

Vicepresident de les Illes: Josep Manuel Vidal-Illanes

Vocals: Andreu Gomila i Àngels Gregori

Ricard Ripoll que encara no ha esgotat mandat, es manté com a cap del Comitè de Traducció i Drets Lingüístics i Josep Palomero continua sent vocal del País Valencià.

Un cop fetes les votacions, els membres de la junta electes en un nou càrrec que encara no han esgotat mandat del càrrec anterior han de renunciar-hi i recompondre la junta per tal que no quedi cap vacant.

Pròximament publicarem els documents relatius a aquest procés al web del PEN Català.